עיריית קריית אתא מקימה מגרש כדורגל "שחבק" בשכונת גבעת רם, שיהיה לפי תקני פיפ"א 

עיריית קריית אתא מסיימת בימים אלו את הקמת מגרש הכדורגל בשכונת גבעת רם. במסגרת העבודות יותקנו עמודי תאורה חדשים שיאפשרו לתושבים להשתמש במתקן גם בשעות הערב המאוחרות. כמו כן תתוקן גדר ויבוצע סימון בהתאם לתקנים הבינלאומיים של פיפ"א פרו

בימים אלה משלימה עיריית קריית אתא את העבודות להקמת מגרש כדורגל "שחבק" ברחוב אלמוגן בשכונת גבעת רם.

גודלו של המגרש המתוכנן הינו 26 על 46 מ"ר והוא כולל ריבוד של דשא סינתטי איכותי. במסגרת העבודות יותקנו עמודי תאורה חדשים שיאפשרו לתושבים להשתמש במתקן גם בשעות הערב המאוחרות. כמו כן תתוקן גדר ויבוצע סימון בהתאם לתקנים הבינלאומיים של פיפ"א פרו. המגרש ירושת במצלמות אבטחה ובמערכת כריזה.

מגרש השחבק הוקם בהמשך לעבודות הנרחבות המתבצעות בשכונת גבעם רם הכוללות שיפוץ ושדרוג של כל הרחובות בשכונה, שיפוץ גני המשחקים,  טיפול בשטחים הציבוריים , התקנת עמודי תאורה, פיתוח נופי נרחב ועוד.

ראש עיריית קרית אתא, יעקב פרץ: "אני רואה חשיבות רבה בהנגשת ענפי הספורט השונים לתושבי העיר ללא יוצא הכלל. הקמת גני משחקים מובילים, מתחמי כושר חדשניים ומגרשי ספורט ברחבי העיר הם חלק מהתוכנית העירונית לעידוד אורח חיים בריא ולהעלאת איכות החיים בעיר. "

 

צילום: עיריית קריית אתא

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות